Promocja zagraniczna

   Działania marketingowe realizowane są przy silnym wsparciu Samorządu Województwa Pomorskiego, miast Gdańska, Gdyni i Sopotu a także portu lotniczego w Gdańsku. Promocja skoncentrowana jest głównie na rynkach z którymi region posiada bezpośrednie połączenia komunikacyjne lotnicze bądź promowe. W kolejnych latach większa uwaga skupiona zostanie na rynkach określonych jako perspektywiczne zwłaszcza po organizacji mistrzostw UEFA EURO 2012, ale także rosyjskim. Uruchomienie strefy małego ruchu bezwizowego pomiędzy Obwodem Kaliningradzkim, a niektórymi powiatami województwa pomorskiego stwarza realne możliwości zwiększenia obsługi ruchu turystycznego z Rosji.

 

Aktualności

zobacz wszystkie »

Targi JATA 2016

30.09.2016

Japonia to obecnie jeden najbardziej perspektywicznych rynków azjatyckich i od kilku lat obserwujemy stały wzrost zainteresowania Gdańskiem i Pomorzem w kraju kwitnącej wiśni.

Pomorskie podbija rynek włoski – podsumowanie sezonu 2015 i 2016

08.09.2016

Sezon 2015 i 2016 obfitował w szereg działań promocyjnych pomorskiego na rynku włoskim.

Podsumowanie wizyty dziennikarzy i tour operatorów z Ukrainy w ramach promocji nowych połączeń lotniczych

03.08.2016

Wizyta dziennikarzy i tour operatorów z Ukrainy, która odbyła się w dniach 23-26.07.2016 miała na celu promocję nowych połączeń lotniczych

London calling! City Fair 2016

24.06.2016

Nie będzie przesadą jeśli powiemy, że to właśnie w Londynie w podczas warsztatów City Fair spotykają się najważniejsi przedstawiciele branży turystycznej z Wielkiej Brytanii, Irlandii oraz byłego Imperium Brytyjskiego. Tak właśnie było i w tym roku.

Heart of Europe Road Show – 4 dni, 4 państwa, 4 skandynawskie stolice

09.05.2016

Tak w wielkim skrócie i uproszczeniu mógłby wyglądać opis warsztatu, w którym w dniach 26-29 kwietnia udział wzięła Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna.

Czechy i Izrael – nowe rynki z potencjałem

27.04.2016

Pomimo stale rosnącego udziału turystyki przyjazdowej wciąż poszukiwane są nowe rynki sprzedaży pomorskiej oferty turystycznej. Spory potencjał upatrywany jest w nowych destynacjach takich jak Czechy czy Izrael.

Chińscy turyści warci 200 miliardów dolarów. Promocja regionu pomorskiego na rynku chińskim

06.04.2016

Chiny plasują się na pierwszym miejscu pod względem zarówno liczby turystów odwiedzających inne kraje jak i wydawanych przez nich pieniędzy.

Promocja regionu pomorskiego podczas Travel Match i targów Reiseliv w Oslo

18.01.2016

Rynek skandynawski jest jednym z priorytetowych dla Pomorskiego

Pomorski golf w Londynie

25.11.2015

Odbywający się w listopadzie w stolicy Wielkiej Brytanii World Travel Market ściąga przedstawicieli branży turystycznej, rządowych organizacji oraz mediów z całego globu. Organizowane od prawie 40 lat targi są największym wydarzeniem poświęconym biznesowi w turystyce na świecie.

Pomorskie podbija promocyjnie rynek włoski

29.07.2015

Sezon 2015 obfituje w szereg działań promocyjnych Pomorskiego na rynku włoskim.

City Fair 2015

19.06.2015

W dniach 15-16 czerwca br. na stadionie Wembley w Londynie odbyło się spotkanie CITY FAIR 2015. jedno z największych branżowych spotkań organizowanych przez ETOA* dedykowane miastom i regionom.

Seminarium turystyczne na EXPO w Mediolanie już za nami

10.06.2015

Czym zainteresować włoskich touroperatorów oraz przedstawicieli branży turystycznej i jak zaprezentować Region Pomorski podczas krótkiego seminarium w polskim pawilonie na EXPO w Mediolanie?

Bądź z nami 3 czerwca na Wystawie Światowej EXPO 2015 w Mediolanie

08.05.2015

Rozpoczęła się właśnie Światowa Wystawa EXPO, która pod hasłem „Wyżywienie planety ,energia dla życia” odbywa się w Mediolanie. W wydarzeniu uczestniczy 147 krajów, a organizatorzy spodziewają się rekordowej liczby ponad 20 milionów zwiedzających.

Wakacyjne wydanie +48 Magazine

07.05.2015

Mamy to ! kolejne wydanie +48 Magazine dotarło już do Szwecji. Tym razem większość nakładu trafi do rąk mieszkańców regionu Blekinge, Smaland i Skane wraz z popularnym miesięcznikiem Må Bra.

Niestandardowa promocja Pomorskiego na rynku angielskim

28.04.2015

W dniach 30.03 – 01.04.2015 w regionie pomorskim realizowana była wizyta studyjna dla angielskiej telewizji SKY TV emitującej program Soccer AM, który skierowany jest do miłośników piłki nożnej.

Marcowa promocja na rynku niemieckim

30.03.2015

W kalendarzu targowym marzec jest dla nas zawsze intensywnym okresem. W tym roku zaangażowani byliśmy w 3 niezwykle dla nas istotne imprezy w Niemczech- Berlin, Essen oraz Norymberga.

Kampania promocyjna w Norwegii

13.03.2015

Norwegowie stanowią obecnie jedną z najliczniejszych grup odbiorców pomorskiej oferty turystycznej. Zintensyfikowany i stale rosnący ruch przyjazdowy jest wynikiem szeregu oddziałujących na siebie czynników.

Intensywny początek sezonu targowego

06.02.2015

Za nami już 3 zagraniczne imprezy targowe: Oslo, Helsinki i Dublin.

Nowe materiały filmowe regionu pomorskiego

19.01.2015

Aż dwa spoty promocyjne przygotowała w minionym roku Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna.

Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna członkiem ETOA

03.12.2014

Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna uzyskała członkostwo w The European Tour Operators Association - wiodącym stowarzyszeniu operatorów turystycznych i przedstawicieli biznesu z europejskich destynacji.

Kolejne wydanie + 48 Magazine

24.11.2014

Kolejne wydanie + 48 Magazine jest już dostępne online, zapraszamy do lektury.

Targi JATA, Tokio

02.10.2014

Japonia to w tej chwili jeden najbardziej perspektywicznych rynków dla gospodarki turystycznej Pomorza. Jeszcze kilka lat temu ruch przyjazdowy koncentrował się wokół Krakowa czy Warszawy, a Polska traktowana była jako kraj tranzytowy w ramach łączonych pakietów z Czechami czy Austrią.

Promocja Pomorza podczas Festiwalu Archipelagu w Karlskronie

01.08.2014

W dniach 31.07-02.08.2014 podczas Festiwalu Archipelagu w Karlskronie Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna wspólnie z Sopotem, Malborkiem i Stena Line promuje Pomorskie. Festiwal Archipelagu jest jednym z najważniejszych wydarzeń kulturalnych w szwedzkim regionie Blekinge.

Podsumowanie działań promocyjnych regionu pomorskiego na rynku skandynawskim w I półroczu 2014

18.07.2014

Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna dostrzegając potencjał turystów ze Skandynawii prowadzi szereg działań promocyjnych regionu pomorskiego prezentując go, jako nowoczesną i dynamicznie rozwijająca się destynację...

Pomorskie w skandynawskich barwach

16.06.2014

Dogodne połączenia komunikacyjne, wysoka jakość usług, a także konkurencyjność cenowa sprawia, że region pomorski staje się coraz chętniej wybieranym miejscem wypoczynku północnych sąsiadów.

10 urodziny Wizz Air

20.05.2014

Z okazji 10 urodzin naszego wieloletniego partnera, postanowiliśmy złożyć życzenia w nietypowej formie.

Gdańsk Pomorskie Culinary Prestige

04.04.2014

Turystyka kulinarna stanowi obecnie jeden z wiodących trendów motywujących do przyjazdu. Potencjał Gdańska i całego Pomorza w tym zakresie jest niezaprzeczalny, co dało impuls do zainicjowania projektu marketingowego - Gdańsk Pomorskie Culinary Prestige.

Jak branża turystyczna może wykorzystać nowe trendy w turystyce?

13.03.2014

Ciekawe tematy i nowe inspiracje na Konferencji „Nowe Trendy w Turystyce” 28 marca w Gdańsku.

PROT i EUROLOT

12.03.2014

PROT w ramach promocji na rynku krajowym i zagranicznym często współpracuje z liniami lotniczymi, szczególnie owocna jest współpraca z liniami które rozszerzają siatkę połączeń z gdańskiego portu lotniczego. Takimi liniami które wciąż poszukują nowych destynacji jest Eurolot.

Pomorskie znowu kusi Rosjan!

03.03.2014

Promocje, zniżki, wyjątkowe pakiety pobytowe – to tylko niektóre z atrakcji, jakie przygotowała Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna wraz z miastem Gdańsk oraz partnerami biznesowymi dla gości z Obwodu Kaliningradzkiego na weekend 8-9 marca.

Targi turystyczne Oslo Reisselivsmessen 10-12.01.2014 zakończone!

14.01.2014

Podczas tegorocznych targów w stolicy Norwegii swoją ofertę turystyczną na krajowym stanowisku promował region Zachodnio – Pomorski ze Szczecinem w roli głównej, szwedzki oddział Polskiej Organizacji Turystycznej z siedzibą w Sztokholmie oraz oczywiście Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna.

Pomorskie będzie jeszcze bardziej „Russian Friendly”

30.12.2013

Produktowa kampania reklamowa w obwodzie kaliningradzkim, rosyjskojęzyczny portal z ofertą Pomorza

Województwo pomorskie wyróżnione przez Światową Organizację Turystyczną

10.12.2013

Samorząd Województwa Pomorskiego wyróżniony przez Światową Organizację Turystyczną.

Pomorskie promuje się w Szwecji

03.12.2013

I kto powiedział, że marketing terytorialny jest nudny i bez polotu. Tradycyjne działania już dawno zeszły na dalszy plan oddając pole ambitnym i niestandardowym projektom.

Wizyty studyjne w 2013 roku- podsumowanie

13.11.2013

Wizyty studyjne w 2013 roku upłynęły pod hasłem: golf, kulinaria, kultura i design. Dziennikarze i touroperatorzy zagraniczni dostrzegli potencjał pomorskiego w temacie lifestylowym.

Promocja Trójmiasta i Pomorza w Japonii

20.09.2013

Początek września to tradycyjnie czas największych targów turystycznych w Japonii - JATA Tabihaku –organizowanych w stolicy kraju ”kwitnącej wiśni”. Podczas tegorocznej edycji, w ramach polskiego stoiska narodowego zaprezentowaliśmy również turystyczne walory i produkty naszego regionu.

Akcja promocyjna w Belgii

20.08.2013

PROT zaangażował się w kampanię promocyjną Polskiej Organizacji Turystycznej w Belgii.

Spotkanie z duńskimi dziennikarzami.

20.08.2013

Mecz Polska – Dania już za nami, stadion PGE Arena po raz kolejny przybrał biało – czerwone barwy i stał się areną piłkarskich emocji.

Akcja promocyjna w Barcelonie

12.07.2013

22 czerwca odbyła się akcja promująca połączenie lotnicze z Barcelony do Gdańska.

Wizyty Studyjne 2013

19.06.2013

Zbliżamy się ku końcowi pierwszego półrocza 2013, czas podsumować dotychczasowe wizyty studyjne.

Pomorskie zaprasza Szwedów

27.05.2013

Szwecja, to kolejny rynek, na którym PROT skoncentrował działania promocyjne. Od początku roku PROT korzysta z kanałów komunikacyjnych udostępnionych przez przewoźnika Stena Line

KALININGRAD z widokiem na … POMORSKIE !!!

22.04.2013

Ruszyła kolejna akcja promocyjna w Kaliningradzie. Tym razem realizowana z partnerami z Litwy i Niemiec w ramach projektu Enjoy South Balic! zachęcić ma Rosjan do spędzenia wakacyjnego wypoczynku w kurortach południowo-bałtyckich.

Kolejna kampania z AirBelin

22.04.2013

Ruszyła kolejna kampania promocyjna na rynku niemieckim. Akcja realizowana jest z przewoźnikiem AirBelin, a jej motywem przewodnim jest Gdynia i wydarzenie Open’er Heineken Festiwal.

POMORSKA ofensywa promocyjna na Obwód Kaliningradzki

11.02.2013

Zwiększenie udziału turystyki przyjazdowej z Rosji - takie cele stawia sobie Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna na rok 2013, która konsekwentnie od kilku już lat zajmuje się promocją regionu na rynkach zagranicznych.

Jeśli zima to tylko w Gdańsku i na Pomorzu

25.01.2013

Tłumy Rosjan w Gdańsku tuż po świętach to efekty intensywnej kampanii Miasta Gdańska i Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, prowadzonej w Obwodzie Kaliningradzkim w okresie 10-23 grudnia 2012.

Ruszyła przedświąteczna kampania na rynku kaliningradzkim

16.12.2012

Rozpoczęła się kampania promocyjna regionu Pomorskiego na rynku Kaliningradzkim. Gdańsk, Sopot, Gdynia i PROT zaangażowały się w promocję przedświątecznych zakupów i turystycznych atrakcji regionu w zimowej odsłonie.

Współpraca ze Stena Line

20.09.2012

W 2012 roku Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna kontynuowała owocną dotąd współpracę z przewoźnikiem promowym Stena Line.

Pomorskie na Festiwalu Tamizy

17.09.2012

Po raz kolejny Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna miała okazję uczestniczyć w największym, otwartym festiwalu w Londynie

Promocja w Kaliningradzie

26.06.2012

Ze względu na duże zainteresowanie turystów z Kaliningradu, jakim cieszy się nasze województwo od początku roku, PROT zorganizował kilka akcji promocyjnych na terenie Obwodu Kaliningradzkiego.

Analiza rynków zagranicznych

17.06.2012

Polska Organizacja Turystyczna przygotowała analizy rynków za rok 2011, na których funkcjonują Polskie Ośrodki Informacji Turystycznej.

Współpraca z mediami skandynawskimi

04.02.2012

Dzięki wizytom dziennikarzy ze Szwecji i Danii mogliśmy zaprezentować Pomorze, jako atrakcyjny cel wyjazdów dla szerokiej grupy turystów.

Działania online w Skandynawii

06.01.2012

Od początku roku prowadzony jest marketing szeptany na szwedzkich forach internetowych.

Szwedzkojęzyczny profil na Facebooku

05.01.2012

24 maja 2011 r. utworzyliśmy na Facebooku profil w języku szwedzkim o nazwie „Vi som gillar Gdansk, Gdynia, Sopot” (My, którym podoba się Gdańsk, Gdynia, Sopot)