Efektywny marketing na rynku norweskim

16.04.2014

Dogodne połączenia komunikacyjne, wysoka jakość usług, a także konkurencyjność cenowa sprawia,
że północna Polska staje się coraz chętniej wybieranym miejscem wypoczynku
gości ze Skandynawii. Potwierdzają to również dane, z których wynika, iż ruch przyjazdowy
turystów ze Szwecji wzrósł w ubiegłym roku  o 10 proc., a Norwegii aż o 15 proc. !!

Skandynawia to rynek niezwykle perspektywiczny dla gospodarki turystycznej Pomorza oraz Warmii i Mazur, niemniej jednak bardzo specyficzny i wymagający. Kluczem do sukcesu jest odpowiednie przygotowanie do obsługi klientów, poznanie specyfiki kraju i odpowiednie zdiagnozowanie profilu odbiorcy. 

A jaki jest klient norweski ? Jakie ma oczekiwania ?  O tym wszystkim opowiedział Norweg z krwi i kości
Rolf  Forshdal,  Travel Trade Director Virke, a także Małgorzata Hudyma, dyrektor Polskiego Ośrodka IT
w Sztokholmie.

Spotkanie odbyło się w Hotelu Mercure Gdańsk Stare Miasto. Zapraszamy do zapoznania się z prezentacjami naszych gości.

Prezentacja Małgorzata Hudyma

Prezentacja Rolf  Forshdal