Wstrzymał Słońce - ruszył nad morze ...

19.04.2012

   Rozpoczyna się kampania promująca długi weekend majowy nad morzem! Skierowana do mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego, poprzez grę słów i wykorzystanie jednego z najważniejszych symboli Torunia-Mikołaja Kopernika, który zaprasza na tegoroczną majówkę nad morze.

   „Wstrzymał Słońce- ruszył nad morze” - takie plakaty, na których Kopernik wskazuje na swoje nowe odkrycie: 152 km A1 – 140 km/h=65 min, czyli czas potrzebny do przejechania autostradą do Trójmiasta, wiszą na terenie Torunia i Bydgoszczy. Kampania outdoorowa to tylko zapowiedź ciekawszej odsłony działań promocyjnych, które rozpoczną się już niebawem w Toruniu.

   Kampania realizowana przez Pomorską Regionalną Organizacją Turystyczną we współpracy z samorządami Gdańska, Gdyni i Sopotu oraz operatorem autostrady A1 – Gdańsk Transport Company. Za koncepcję działań i ich realizację odpowiada Agencja Promocji Miast i Regionów.