Pomorskie na golfa, czyli wizyty studyjne dziennikarzy z Niemiec i Belgii

17.05.2016

Gra w golfa jest niezwykle popularna w USA, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Japonii oraz coraz bardziej na rynkach niemieckojęzycznych. Promocja regionu pomorskiego, jako doskonałej destynacji golfowej, jest stałym elementem działań PROT. Pomorze może pochwalić się pełnowymiarowymi polami klasy mistrzowskiej o europejskim i światowym standardzie. Sierra Golf Club oraz Postołowo Golf Club, bo o nich mowa, znajdują się na prestiżowej liście 100 najlepszych obiektów golfowych na świecie. Dodatkowo w bezpośrednim sąsiedztwie Gdańska znajduje się również pole Sand Valley.

Potencjał pól golfowych przeniósł się na zainteresowanie nie tylko dziennikarzy z Wielkiej Brytanii i Irlandii jak dotąd, ale również z Niemiec i Brukseli. Dlatego w dniach 19-21 maja 2016 we współpracy z ZOPOT Berlin realizowana jest wizyta studyjna dla dziennikarzy golfowych z Niemiec, w tym Magazin Golf aktuell, Golf.de, Golfpost oraz Magazin Golf Punk. Natomiast w czerwcu (06-08) planowana jest wizyta studyjna dla Travel Magazine, dwujezycznego, najwiekszego magazynu branzowego w Belgii. Magazyn wydawany jest w wersji papierowej w nakladzie 7.000 egzemplarzy. Cena jednej strony reklamy wynosi 3.025 euro.

Podczas planowanych wizyt prezentowane będą walory pół golfowych, jak i potencjał regionu pod kątem rozwoju tej dyscypliny.