Pomorskie dzieciom, czyli promocja oferty rodzinnej regionu

25.04.2016

Z roku na rok rośnie liczba Polaków, którzy decydują się spędzić wakacje w kraju. Według danych portalu Zarabiaj na Turystyce 40% rezerwacji to te złożone przez rodziny z dziećmi. Dlatego Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna we współpracy z portalem Dziecko w Podróży zaangażowała się w działania, które mają na celu promocję oferty rodzinnej w regionie pomorskim.

Na maj i czerwiec tego roku zaplanowany jest cykl 4 wizyt studyjnych dla blogerów wraz z ich rodzinami w regionie pomorskim. Wizyty oparte są o ofertę skierowaną dla dzieci w pasie nadmorskim, w tym Ustka, Łeba, Gdynia, Kaszuby Północne. W wizycie wezmą udział blogerzy turystyczno/parentingowi jak: wszedobylscy.com, globtroterek.com oraz lifestylowio/parentingowi szalonooka.pl, matkawariatka.pl. Współpraca z blogerami pozwoli na obecność oferty regionu zarówno na danych blogach jak i kanałach social mediowych, w tym m.in. fb, instagram, yt, twitter, a co za tym większe dotarcie do bezpośredniego odbiorcy.


Dopełnieniem promocji oferty dla dzieci w regionie jest obecność pomorskich atrakcji dedykowanych najmłodszym w wakacyjnych e-przewodniku wydawanych przez portal Dziecko w Podroży.
Daje to możliwość dotrzeć z informacją o rodzinnych obiektach do ponad 40 000 rodziców, którzy subskrybują newsletter, a także ponad 60 tys. użytkowników, którzy generują ponad 115 000 odsłon witryny miesięcznie.