II edycja konkursu „POKAŻ WRESZCIE CO MASZ W MIEŚCIE”

22.03.2013

Pod taką nazwą rozpoczęła się II edycja ogólnopolskiego konkursu, którego celem jest
turystyczna promocja polskich miast. Konkurs „POKAŻ WRESZCIE CO MASZ W MIEŚCIE” ma
promować najciekawsze polskie miasta, ale także znajdujące się w nich hotele, restauracje czy
atrakcje turystyczne. Celem organizatorów jest pokazanie najwspanialszych zakątki polskich miasta
widzianych oczami mieszkańców, władz miasta oraz turystów. Pokażcie jak aktywnym i
atrakcyjnym miastem jesteście i zachęćcie zagranicznych turystów do odwiedzenia właśnie
waszego miasta!
Konkurs rozpoczyna się 18 marca 2013 roku i trwa do 31 maja 2013 roku do godz 12.
NAGRODY
Dla zwycięskich miast czekają bardzo atrakcyjne i wartościowe nagrody, będące idealnym
narzędziem promocyjnym! Należą do nich:
– film promocyjny nagrany i wyemitowany przez kanał Travel Channel, w programie Travel
Polska, przedstawiający najciekawsze atrakcje i najciekawsze zakątki zwycięskiego miasta;
– artykuł promocyjny w magazynie Poznaj Świat;
– użyteczna aplikacja mobilna promująca miasto;
– Zaproszenia i vouchery zniżkowe 1000 zł na szkolenie z marketingu miast w Barcelonie

Dla najaktywniejszych użytkowników także czekają specjalne nagrody. Są nimi:
– weekendowy wyjazd z przelotem i noclegiem do jednego z europejskich miast;
– weekendowy pobyt w hotelu **** z uroczystą kolacją;
– Księga Przeżyć "Rajdy, Wyścigi i Off-road" zapewniającą wybór jazdy gokartami, quadami,
dostojnym Harleyem Davidsonem, czy nawet legendarnym Lamborghini lub Porsche;
– Księga Przeżyć „Dla Niej”/”Dla Niego” (w zależności od płci zwycięzcy) zapewniającą niesamowite
wrażenia z jazdy skuterem wodny, gry w golfa, skoku na bungee, wspinaczki czy czekoladowego
masażu;
– Księga Przeżyć „Chwile radości” zapewniającą niezapomniane wrażenia min. z lekcji salsy, jazdy
konnej, sexy dance czy wakeboardingu czy snowboardu
– Vouchery na Pakiety Optymalne zapewniające kompleksowe zaplanowanie podróży;
– książki z autografami Martyny Wojciechowskiej
– książki o tematyce podróżniczej:
•„Tańce wśród piratów” Magda i Michał Musiałowie
•„Rzym - Kulturowy przewodnik po wiecznym mieście” Jan Gać
•„Grecja – Kulturowy przewodnik po Grecji bizantyńskiej” Jan Gać
Dla najbardziej lubianych hoteli przygotowano następujące nagrody:
– Wykonanie usługi "Wirtualnych spacerów" dla hotelu
– Wykonanie Aplikacji Mobilnej hotelu na smartfony
– Księga Przeżyć "Rajdy, Wyścigi i Off-road" - “WyjatkowyPrezent.pl”
– Reklama hotelu w magazynie "Rynek Podróży"
JAK WYKORZYSTAĆ KONKURS DO PROMOCJI MIASTA?
Korzystając z całkowicie bezpłatnej platformy jaką jest PlaceKnow.com, przedstawiciele
władz samorządowych, mieszkańcy czy lokalni hotelarze mogą promować swoje miasto w globalnej
skali bez wydawania gigantycznych funduszy na kampanie reklamowe.
Wystarczy zachęcić swoich mieszkańców, dla których w konkursie przewidziane są
atrakcyjne nagrody, do dzielenia się swoimi zdjęciami i ciekawymi miejscami na portalu
PlaceKnow.com. Niech mieszkańcy pokażą najpiękniejsze zakątki swojego miasta!
Władze samorządowe, poprzez założenie profilu na portalu, także mogą bezpośrednio
włączyć się w ogólnopolską rywalizację i udowodnić wszystkim, że to właśnie ich miasto jest
najaktywniejsze i najatrakcyjniejsze!

Więcej informacji o konkursie i portalu PlaceKnow.com można znaleźć na:
www.placeknow.com/konkurs-miast
www.placeknow.com